Content

3 tips om de online zichtbaarheid van je bedrijf te verbeteren

Leestijd: 3 minuten
online zichtbaarheid Riumssen

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

De online zichtbaarheid van je bedrijf is zeker zo belangrijk als je ranking in Google. Het zorgt ervoor dat je doelgroep je bedrijf kent en top of mind blijft bij je klanten en prospecten. In deze blog 3 tips om jouw bedrijf online nog beter zichtbaar te maken.

Tip 1: Maak content voor meer online zichtbaarheid

Wij van Riumssen kunnen er niet genoeg op hameren; maak meer content! Zo kun je bijvoorbeeld op de volgende manieren content maken door:

  • Blogs te schrijven;
  • Met een klant een case study te maken;
  • Een geweldige fotoserie te maken van je bedrijf, personeel of product;
  • Weer eens een nieuwe bedrijfsvideo te maken;
  • Een tutorial op YouTube te plaatsen;
  • Met je team een Insta Story te maken;
  • Een podcast op te nemen.

Of het nu gaat om tekst, geluid of beeld, alleen met goede, relevante content kijgt je bedrijf meer online zichtbaarheid, want alleen een prachtige website is tegenwoordig niet meer genoeg. Zorg dus dat je maandelijks of wekelijks (en voor sommige bedrijven zelfs dagelijks) nieuwe content creëert.

Tip 2: Deel de juiste content op de juiste kanalen

Je kunt wel content maken, maar die moet je natuurlijk wel delen. Om beter online zichtbaar te worden is het belangrijk dat je nieuwe content niet alleen op je website plaatst, maar ook deelt via de diverse kanalen die jouw bedrijf gebruikt, zoals bijvoorbeeld:

  • Facebook;
  • Linkedin;
  • Instagram;
  • Twitter;
  • Nieuwsbrief;
  • YouTube;
  • Xing.

Houd er wel rekening dat je niet zomaar ieder stuk content op ieder kanaal deelt. Zo is een een leuke serie foto’s van het bedrijfsuitje heel geschikt voor Insta Stories, maar minder geschikt voor Linkedin. En kun je een technische uitleg van jouw product heel goed op Linkedin plaatsen, maar op Snapchat beter niet delen.

Tip 3: Adverteren om je online zichtbaarheid te vergroten

Heb je een groot marketingbudget dan kun je natuurlijk ook online adverteren. De mogelijkheden zijn legio. We zetten er een aantal op een rij:

  • Adverteren op Google met Google Ads, zodat je bovenaan in Google komt te staan;
  • Op diverse socialmediakanalen als Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter en Instagram adverteren;
  • Adverteren op shopping platformen als Marktplaats, Bol.com, Amazon of Winkelstraat.nl;
  • Met banners op websites adverteren.

Uiteraard is het belangrijk dat je adverteert waar jouw doelgroep zicht bevindt.

Zelf blogs schrijven? Lees hier het artikel ‘Hoe kan ik nog betere blogs schrijven? 5 tips!’

Zelf doen of uitbesteden?

Ben jij een beetje handig met social media, kun je een leuk stukje schrijven of een leuk filmpje in elkaar knutselen en heb je tijd genoeg, dan kun je natuurlijk heel goed zelf voor de online zichtbaarheid van je bedrijf zorgen.

Maar mocht je geen tijd, zin of expertise hebben om zelf content te creëren en te plaatsen op de juiste kanalen dan helpen wij van Riumssen graag. We nemen je al het werk uit handen. We creëren content voor je en plaatsen het op de website en socialmediakanalen van je bedrijf, zodat jij je bezig kunt houden met het reilen en zeilen van de dagelijkse werkzaamheden.

Wil je weten hoe we dat doen? Neem dan contact op met Serge van Uden op 040-2110953 of stuur een e-mail naar hello@riumssen.nl dan neemt hij zo snel mogelijk contact met je op.

Ook zo’n interessante blog op je website? Neem vrijblijvend contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.